Ed Sheeran - Shivers [Official Video]

Download or stream "Shivers" here: es.lnk.to/Shivers
Pre-order the new album "=" - out October 29th: es.lnk.to/equals

Subscribe to the Ed Sheeran channel for all the best and latest official music videos, behind the scenes and live performances. 
bit.ly/SubscribeToEdSheeran

Follow Ed on...
Instagram: teddysphotos
TikTok: www.tiktok.com/@edsheeran
Facebook: EdSheeranMusic
Twitter: edsheeran
Official Website: edsheeran.com

Lyrics:
I took an arrow to the heart
I never kissed a mouth that tastes like yours
Strawberries and then something more
Oh yeah I want it all
Lipstick on my guitar
Fill up the engine we can drive real far
Go dancing underneath the stars
Oh yeah I want it all

You got me feeling like

I wanna be that guy
I wanna kiss your eyes
I wanna drink that smile
I wanna feel like I
Like my souls on fire
I wanna stay up all day and all night
Yeah you got me feeling like

Ooh, I love it when you do it like that
And when you’re close up
Give me the shivers
Oh baby you wanna dance ‘til the sunlight cracks
And when they say the party’s over then we’ll bring it right back
And we’ll say
Ooh, I love it when you do it like that
And when you’re close up
Give me the shivers
Oh baby you wanna dance ‘til the sunlight cracks
And when they say the party’s over then we’ll bring it right back
Into the car
On the backseat in the moonlit dark
Wrap me up between your legs and arms
Oh I can’t get enough
You know you could tear me apart
Put me back together and break my heart
I never thought that I could love this hard
Oh I can’t get enough

You got me feeling like

I wanna be that guy
I wanna kiss your eyes
I wanna drink that smile
I wanna feel like I
Like my souls on fire
I wanna stay up all day and all night
Yeah you got me feeling like

Ooh, I love it when you do it like that
And when you’re close up
Give me the shivers
Oh baby you wanna dance ‘til the sunlight cracks
And when they say the party’s over then we’ll bring it right back
And we’ll say ooh, I love it when you do it like that
And when you’re close up
Give me the shivers
Oh baby you wanna dance ‘til the sunlight cracks
And when they say the party’s over then we’ll bring it right back

Baby you burn so hot
You make me shiver with the fire you got
This thing we started I don’t want it to stop, you know you make me shiver
Yeah you got me singing like

Ooh, I love it when you do it like that
And when you’re close up
Give me the shivers
Oh baby you wanna dance ‘til the sunlight cracks
And when they say the party’s over then we’ll bring it right back


About Ed Sheeran:
Ed Sheeran is an internationally acclaimed, multi-award winning singer/songwriter who seems to acknowledge no boundaries between styles or eras with elements of folk, hip-hop, pop, dance, soul, and rock woven throughout his music.

His incredible catalogue includes the studio albums ‘+’ (plus), ‘x’ (multiply) and ‘÷’ (divide) which spawned hit singles such as ‘The A team’ , ’Lego House’, ‘Sing', ‘Thinking Out Loud’, ‘Photograph’, ‘Shape Of You’, ‘Castle on The Hill’ and ‘Perfect’.

In 2019, Ed Sheeran released the genre-spanning ‘No.6 Collaborations Project’ which featured a wide-range of artists including ‘Justin Bieber’, ‘Camilla’ Cabello’, ‘Travis Scott’, ‘Eminem’, ‘Cardi B, ‘Paulo Londra’, ‘Bruno Mars’ and ‘Stormzy’ amongst many others, producing hits such as ‘I Don’t Care’, ‘Beautiful People’, ‘South of The Border’ and ‘Take Me Back To London’.

Komentarjev

  • And to think this is a bad song!!

  • Lindooooo Love 🤩💝🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩

  • The guy can write and sing. I have yet to hear a bad song from him

  • This man doesn' t know how to write a bad song! 🥰😊

  • MOGUS

  • Does anyone notice that the background music at the start sounds like among us soundtrack

  • Buenas señores y señoras hagan stream por favor

  • This is Ed’s best song 🔥

  • I wonder what he's wife think

  • I feel some Elton John love it would be a great combo

  • Ed is out to find wife

  • Someone really said Thomas the tank engine 💀

  • 相変わらず凄まじい中毒性ですね。 この曲を聴きすぎて、朝も夜も眠れていないです。

  • Bro why his videos are so fucking weird

  • ¿Alguien más siente que parece Elton John o solo es mi obsesión?

  • ohh my i love it 😍😍

  • THOMAS!

  • Pretty sure this is the most gay thing i have ever seen

  • Am I the only one that hears cupid shuffle in this?

  • well this is strange

  • Music with COOL, CHILL VIBES: slflow.info/long/6LbA7Q1T4oOiYe5xLky_0A.html SUBSCRIBE, LIKE, SHARE,please! More to come!

  • I love your song. Sheeran. Good this song

  • I love it ☺️☺️

  • A great song Ed Thank you really can be heard anywhere and anytime .. Greetings from Germany Who is the woman?

  • that video is just fun to watch

  • Ed looks amazing!

  • ¡Gran canción y muy buen video! 🇲🇽

  • Is that the girl from Charlie and the Chocolate Factory?

  • Лучший!!!❣️❣️❣️

  • ok song

  • 💜

  • He is a hero! Love Him!

  • Ed Sheeran just doesn’t miss wbk

  • Ed sheeran wtf

  • wow awesome song

  • I see ‘Violet Beauregarde’ from the remake of Charlie and the Chocolate factory is looking well fit! 😍😜

  • ew who listens to this

  • Wow.. he really has come back with a bang. Dancing and everything. I mean. He has always been great, but that's just on another level. He makes songs like no other. I can't wait for more

  • 'Shivers'' is directed by Dave Meyers who also directed Ed's ''Antisocial'' and ''Bad Habits'' videos :)

  • NEW Ed Sheeran - Shivers [Official Lyric Video] slflow.info/town/3GOShKicmKa2z6o/video

  • Someone smoke weed before filming this 🤣

  • I love this style

  • 👏👏👏👏👏

  • Yea I love all his song and the old songs too

  • Is this a Thomas the train reference?

  • Dang dude, Ed has great cheek bones.

  • Ed Sheeran video clip are getting better and better, and music less and less interesting

  • Cause of ed sheeran I won't do Rumbling

  • :(

  • Dose anyone else thinks that ED is going crazy or its only me??

  • Moore end Moore Super song

  • OMG I LOVE THIS SONG I LOVE THIS VIDEO PURE PERFECTION 🇵🇱

  • *Me At The First Scene Be: AH A KAREN*

  • AnnaSophia Robb is 😘👌 perfection

  • Le indovina tutte...

  • Masterpiece

  • 👇🏻🤯👇🏻🤯👇🏻🤯👇🏻 youtube.com/shorts/ADhXUnyPexc?feature=share

  • 👇🏻👇🏻🤯🤯👇🏻❤ youtube.com/shorts/ADhXUnyPexc?feature=share

  • hold up he got his ears pierced

  • Tudas as musicas do ed fas me lembrar o meu leaozinho aqui no nosso sofa i ao pe do nosso aremario castanho eu gostaria que ele gostase desta musica elisabete gonsalves aaa 🎎♥️🎆

  • Bird poopn on yu is good luck ✨✨

  • Is he okay?...

  • Great guy that stays great with all his amazing music / meaning

  • So weird seeing the Bridge to Terabithia girl all grown up

  • Really just love the soundtrack for this, makes me feel like I can do anthing.

  • Amo il video!

  • 🤴

  • When he fell I lost it

  • Am I the only one that thinks the chords sound like Among Us? lol

  • 🖤...

  • Oh my godddd the song and the video😭😭😭😍😍😍totally totally in love with it

  • From Russia with love!!!

  • Already addicted to this song 😍😍

  • Ed ft. J balvin

  • OMG love it ❤️

  • This is how history is written. Brilliant!

  • Harika super 🔥🧿🍀🐞

  • Love it! Soooo Gooood!!!

  • 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻😍😍

  • At first I couldn't even recognize u without your beard

  • We finally got another hit song.

  • Buona notte 🙏🤣😂😘❤️❤️🌹🌹💋💋 Scusatemi sono una persona dinamica,amo i tuoi brani musicali;ma sono Italiana,mi piace molto questo brano,a l'inglese solo qualche cosa!!! Comunque sono fiera di di te!!! 🤗🤣😂😘🥄❤️❤️🌹🌹💋👍👍👏👏👏... Ciao ciao alla prossima occasione 👍👍👏👏😘😘

  • Sounds like The Weeknd 😭

  • I'm looking for that guy, Ed, who can "dance till the sunlight cracks". The song rocks. Gonna be the new Shape of You, it has to be. Too good to stay at #10 on trending

  • Come just a long way since Lego House 👍 brilliant and such a great song 😍

  • You did it again Ed!excellent song and I'm loving this video 💕

  • AnnaSophia nice addition.

  • This is gas

  • Cannot. Get. Enough. I have watched this approximately 47,000 times.

  • beat kinda sounds.. a lil.. too sus..

  • ❤️❤️

  • SO AMAZING 😍 ✨

  • Another beautiful song from Ed Sheeran. This is awesome❤an absolute masterpiece

  • This is an absolute BOP

  • Ich fand den "alten" Ed schon genial, aber der "neue" ist ja der Knaller 😅. Ganz toller Künstler 🥰.

  • What’s the sense of the music video?

  • What's the name of the actress? She's look like Johnny Depp daughter's🤨

    • Anna Sophia. Charlie and the chocolate factory, bridge to terabithia, Winn Dixie movies.